Tisti gledalci, ki imajo operaterja T-2, že nekaj dni ne morejo več gledati programov Planet TV. Ta sedaj razkriva, kakšno je ozadje.
“Zaradi nastale situacije z operaterjem T-2 javnosti sporočamo, da žal še vedno naši trije televizijski kanali niso vidni v njihovem omrežju. Zavračamo kakršnakoli namigovanja, da smo izvajali pritisk ali zahtevali nerazumne cene glede na razmere na trgu,” so v sporočilu za javnost zapisali na Planet TV, obenem pa se opravičujejo svojim gledalcem, ki so obenem naročniki T-2, zaradi nevšečnosti, ki so jih doletele ta teden.
“Še vedno se trudimo in si želimo, da bi uspešno zaključili pogajanja, in s tem vsem gledalcem omogočili gledanje treh naših kanalov: Planet, Planet 2 ter Planet Eva. Naši gledalci, naročniki T-2, se vsakodnevno obračajo na nas in prosijo za nasvet in pomoč, večina pa pravi, da so pripravljeni zamenjati operaterja. Dokler ne sklenemo novega dogovora o sodelovanju, jim žal ne moremo omogočiti predvajanja naših vsebin na T-2,” so sporočili.
Zavračajo očitke T-2, da so izvajali pritisk
“Naša pričakovanja glede nadaljnjega sodelovanja odsevajo razmere na trgu, inflacijo, ter moč in pozicijo T-2. Zavračamo očitke, da izvajamo pritisk med pogajanji in da smo postavili previsoke cene. T-2 je nazadnje svoje cene zvišal minulo poletje, kar ni imelo nobene povezave in nobenega finančnega učinka na Planet TV,” so zapisali na Planet TV.
Pojasnili so, da je dvig cene, ki jo zahtevajo, zanemarljiva v primerjavi s cenami, ki jih zaračunava operater naročnikom.
“Naša želja je le, da bi bili obravnavani enakovredno kot ostale televizijske hiše, saj tudi mi vlagamo in si prizadevamo gledalcem zagotoviti kvalitetne vsebine.
Pri ostalih operaterjih, s katerimi sodelujemo, naši televizijski kanali še naprej delujejo nemoteno,” so zapisali na Planet TV.