Miša Molk je močno presenetila z resnico o Klemnu Slakonji. Ima prav?
Miša Molk, nekdanja televizijska voditeljica in novinarka, je spregovorila o Evroviziji. Molkova je del Evrovizije že mnogo let. na družbenih omrežjih je objavila daljši zapis, s katerim je razkrila svoj pogled na Evroviziji. Omenila pa je tudi slovenskega pevca Klemna Slakonjo. Dotaknila se je njegove pesmi.

»Nikdar ne razmišljam, kaj bi bilo primerno za Evrosong. Vse je dobrodošlo. Ni evrovizijske formule, če bi pogledali v zgodovino zmag in prvih pet. Vsi žanri so. Ko je dovolj balad, se pojavi diskač, ko je dovolj opa, opa, se vžge rock. Uleti rap. Se zgodi metalica. Se spet pojavi nežna balada. Se etno poveže z rockom. Pa opera. Zmaga lani žanrska mešanica in prepričljiv celovit nastop. Nemo! Vse gre, če je dobro narejeno,« je začela s svojim zapisom.
»Vse mora štimat. Pesem, sporočilo in nastop. Dober vokal, prepričljiv nastop, dobra produkcija pesmi, scenografska podpora, kostumska domišljenost, tudi provokativnost.
Evrosong nima obrazca za uspeh,« je dodala.
Preračunljivost?
Nato je dodala, da se na Evroviziji redkokdaj znajde kakšna pesem brez preračunljivosti.
»Se pa redko katera pesem znajde na odru Evrosonga brez preračunljivosti. In prav tu se mi izmika spoštovanje. Ker vse zveni postano in prežvečeno. Ne pobegne mi pa ta radovednost, kam gremo, kdo nas bo uspel prepričati in kako pogumno se nekatere predstavnice prijavijo z lastnim jezikom in s povsem svojo zgodbo,« je zapisala.
Kaj mora imeti pesem, ki lahko zmaga?
Delila je tudi svoje mnenje o tem, kaj mora imeti pesem, ki ima na Evroviziji potencial za zmago.
»Pesem s potencialom zmagovalcev mora pritegniti vse, hkrati pa ne sme biti glasbeno popreproščena in izvajalsko šibka. Biti mora edinstvena, pa spet ne v skrajnosti. Glasujejo množice. In to ni nekaj, kar se da izmeriti. To ni nekaj racionalnega, kar bi bilo mogoče razložiti, za občutenje gre; in tu je okus povsem neizmerljiv.
Mikavnost Tekmovanja za Pesem Evrovizije /ESC/ se je gradila in zelo spreminjala….Skupaj z razvojem televizijskega spektakla…. Najprej le glasba, potem se je dodajalo…
Ni, da ni, to me je vedno vznemirjalo pri Evrosongu. Nikoli ne veš, kaj vse se bo slišalo in videlo. Poleg izjemne produkcije same prireditve in vzporednih dogodkov, ki so takrat namenjeni temu dogodku, so me vedno presenetili tudi pogovori s predstavniki držav in mest in finančna ter idejna podpora. Kakšna privrženost držav prirediteljic tej prireditvi!« je pojasnila Molkova.
V nadaljevanju je zapisala, da jo jezi pri naših in tudi tujih izvajalcih oziroma avtorjih špekulacija. Špekulirajo o tem, kaj je bilo v preteklosti dobro in uspešno na Evroviziji. Ugotavljajo, česa že dolgo ni bilo in nato kopirajo. Dodala je, da je to preračunavanje zgrešeno in neuspešno.

»Če grem nazaj. Mikavnost tekmovanja za pesem Evrovizije se je gradila in zelo spreminjala. Dokler se še delijo točke, je to seveda še vedno predvsem tekmovanje. Upam pa, da bodo organizatorji spoznali, da je televizijski spektakel porinil kakovost glasbe nekam v ozadje.
Želja po vedno boljši in učinkovitejši televizijski predstavi je zamajala ravnovesje med glasbo in šovom.
Na veliko vprašanj o vrednotah, prioritetah in identiteti Pesmi Evrovizije si mora EBU odgovoriti.
V neposrednem televizijskem prenosu treh oddaj se pa organizatorju prireditve ponudi edinstvena priložnost predstaviti izdajateljem televizijskih programov najboljše prakse v televizijski produkciji z najnovejšo vrhunsko tehnologijo, državi gostiteljici pa edinstvena možnost lastne promocije,« je zapisala Molkova
Iskreno o Klemnu Slakonji in njegovi pesmi
Molkova je spregovorila tudi o Slakonji in njegovi pesmi How Much Time Do We Have Left, ki pa je zelo osebna. Govori o njegovi ženi in o njeni bolezni.
»Klemen ima vsekakor številno občinstvo zaradi njegovih izjemnih igralsko pevskih imitacij in v odličnih karikiranih izvedbah nam vsem znanih. Pomembna je tudi njegova ganljiva zgodba in youtubovski obisk.
Bo to dovolj?
Glasuje predvsem občinstvo, ki bo prvič slišalo in videlo izvajalce-ke. S tole skladbo, ki jo je namenil Evrosongu, me je malo presenetil. Vokalnih presežkov ni. Imam pa povsem osebni zadržek. Poudarjam, osebni!
Nameniti táko, osebno zgodbo, morebitnemu komercialnemu uspehu…, no, tu sem zadržana. Se vzdržim.
In se zahakljam sama vase, ko rečem, bodite pristni,« je iskreno zapisala Molkova. Ob tem pa se je spraševala tudi, ali je Klemnova pesem pristna ali tudi preračunljiva.