Znana podjetnica je primorana zapreti svoje podjetje, med vzroki je navedla tudi visoke davke države. V vsem tem pa ima kljub vsemu tudi lepo novico …
Znana slovenska modna oblikovalka Teja jeglič je svojim številnim spletnim sledilcem razkrila, da je prišel čas, ko zapira vrata svojega podjetja.

»Dolgo časa sem rabila, da ugotovim kaj sploh napisati pod tole objavo, ker pravzaprav, kar bom zdaj napisala sploh ni žalosten dogodek, ampak se dogaja nekaj čudovitega.
Povedala pa bom kar resnico, brez olepševanja, morda bodo nekateri prizadeti, nekateri bodo pa točno vedeli, kaj govorim.
Torej blagovna znamka TejaJeglichDesign zaenkrat zapira svoja vrata, no ja,… zapira, to je res grdo slišati, v bistvu gre na daljši dopust da razmisli o prihodnosti.
Razmere nas ustvarjalcev so žal takšne da se borimo na vsakem koraku, do tega pa žal pride zaradi različnih dejavnikov.
Ogromno je takšnih ki čakajo samo na popuste, namesto da bi rekle »Ej, za tale ročno narejen izdelek bom dala pa 10 eur več, saj podpiram slovenske produkte.«
Z visokimi popusti pa mi žal ne pridemo daleč, je tako? Ampak samo na ta način smo vas nekako zbudile,« je zapisala na Instagramu.
»Drugi razlog so seveda stroški ki naraščajo na vsakem koraku, katerim je res težko slediti ne glede na to kaj storimo, in ja… davki, kot da država samo čaka da nas olupi in da vsi po vrsti zapremo, ne vem.
Še ena stvar je pa tudi »konkurenca« če temu lahko sploh tako pravim, saj veste da se že nekaj časa borim z različnimi posnemovalci mojih izdelkov, ampak tega ni ena ali dve, ampak 50 ali 100 takšnih ki delajo podobne izdelke za 20 eur. Povejte mi, kako naj se s to maso borim?« je zapisala.
Sporočila je tudi lepo novico
V nadaljevanju pa je Jegličeva sporočila tudi zelo lepo novico, postala bo mamica.
»No, pa da ne bomo samo jamrali, zgodile so se čudovite stvari, imela sem lepo podporo, hvala vam 10000x za vsa naročila, za vse zveste stranke, ki ste verjele vame in v mojo zgodbo.
Kakorkoli čas je za nove poti, za nove izzive, zdaj bom imela čas ustvarjati nove plane in nove spomine, se posvetiti družini in novopečeni štručki ki raste pod mojim srčkom.
Blagovna znamka je samo moja, in je zabetonirana, morda me kdaj prešine kaj novega in pot zapelje nazaj, saj to sem jaz, to je moje srce, moj otrok. Srečna,« je zapisala.
View this post on Instagram